"Ad meridiem montes": 11 Contemporary artifex ad Chinese 28/2 Museum cathedralis

"Ad meridiem montes" 11 Chinese contemporary artifex (“South de Mountains" 11 Classical Seres Artists) Promotus est per exhibitionem titulus Opera di Santa Maria del Fiore et tu operam verat Trealm. Inc. Culture Lorem E Huaxi, aperta fino al 28 February, cum liberum admissionis, temporis spatio in Museo exhibitionem dell'Opera Florentiae del Duomo.

Ferre signat initium sumit Opera di Santa Maria del Fiore instituta et cultum Sinensem in re culturae hereditates suas conscientias in terris.

Cui Xiuwen, Fan Bo, Fang Lijun, Guan Ce, Qin Ai, Shang Yang, Su Xinping, Wu Didi, Xu Hong, Xue Song, Ye Yongqing sono 11 artificumque manus inter hodierni acerrimus in Sinis hodie, in Beijing, Nankin, E Guangzhou.

Titulus spectaculi "ad meridiem montes 'ex carmen Bada Shanren (1625 – 1705), Unus of maximus Chinese pictorum, scriptum est enim in his tabulis: "Montes ad meridiem australis, ex montibus ab aquilone ad aquilonem,, Velim igitur ut facerent victimas et silices gremiumque sursum in fluminibus vestigia barbari septentrionales ". Huic sententiae sensus est singularium excelsa voce vocans, ostendit fortis.

Bada Shanren elegit scaena nomen "Bada Shanren" Zhu cognomen celare, et sic quod ex regio, quod, quidem, Zhu Yuanzhang in semine, Ming dynastia imperator condita. Persecutionum metu in picturis est, in quod tendit ad uti a varietate technicae rationes et rarum, ut sua pugnant frustrationem cum salubria de simulatione insaniae.

A contemporary artifex Bada Shanren est in spiritu,: Quod est amet, ut imitativo; ipse est rebellis, sed obtemperans,; demens est,, sed in eodem tempore, sobrii,. Multa hodiernae Seres Artists, etiam featured in hoc exhibitionem undecim artists, Et inspirationem in operibus jugiter Bada Shanren. Inspiratio manifestatur maxime circa modum quo artifex hodierna traditione, et sic de quaestionibus hodiernis Sinis abscondatis displicentia.

“Sia nella Cina contemporanea che nell’Italia rinascimentale si riscontra un analogo rapporto di amore-odio verso la propria tradizione – scrive nel catalogo della mostra il curatore Gary Xu – La critica mossa nei due Paesi alla tradizione ha reso questa più resiliente e aderente ai veri stili di vita e nell’Italia rinascimentale ciò si è tradotto nelle arti figurative in un riflesso sofisticato della dialettica interna alla tradizione”.

Tum hodierni Seres ars recipit influxum ab occidente, quod iam traditionis pars integralis: Visual a modernis linguis hodiernis artificibus cogitare Chinese latus, ut serviant, detrahere et proficies Seres traditum; est alia Western traditiones cum in forma aequalis ipsi artium Chinese tendit ad confirma ordo et relatio, ut dictum est, amor, odium est in traditione Chinese. Gli artisti cinesi selezionati per questa mostra usano le loro espressioni individuali per offrire un tributo speciale a Bada Shanren e per riflettere sul complicato rapporto con la tradizione della Cina moderna. et magis, ut Bada Shanren sua tabulas, ut a tool usus ad eius reprehensionem eius insinuant,, De his artifices dare asylum ad fortis reprehensionem de problematibus eorum apparent, et simplices in landscape et animalium, considerandum.

Matt Lattanzi
De numero 144 – Anno IV del 25/1/2017

“South de Mountains“ 11 Classical Seres Artists
"Ad meridiem montes" 11 Chinese contemporary artifex
Museo dell'Opera di Santa Maria del Fiore
Piazza del Duomo 9 – Florentiae
Liberum admissionis
Usque ad 28 February 2017
Tempus: 14-19,30