Festa di San Lorenzo 2023, Copatrono di Firenze

Rinneadh é a athnuachan inniu,it,I Florence i Basilica de San,it,Beidh ar Meitheamh gach bliain a bheith i réigiún Tuscany,it,Na Cardinals Bagnasco agus Simoni i San Donato i Livizzano,it,Sochraid an iriseora RAI Massimo Lucchesi a tógadh cheana féin,it,g,en,i m,ms,I Florence i Basilica San Lorenzo Féile thraidisiúnta an Copatrono Naofa de Florence,it,Meitheamh do Stát na hIodáile,it,Tá a fhios agam an,es, 10 Lúnasa 2023 a Firenze nella Basilica di San Lorenzo la tradizionale festa del Santo Copatrono di Firenze, San Lorenzo Martire,it,Tar éis teacht ar mhórshiúl stairiúil Phoblacht Florentine,it,Dario Nardella seachadta chuig an roimhe seo,it,na coinnle don naomh,it,Bronntanas na Bardas,it,Cathaoirleach ar an pontifical sollúnta,it,Chomh maith leis an Méara,it,Uachtarán an réigiúin Eugenio Giani,it,Ceannasaithe Cúige an Carabinieri,it,Gabriele Vitagliano,it,agus an Guardia di Finanza,it,Bruno Salsano,hr,Stiúrthóir Mhúsaeim an Bargello,it,Paola D’Agostino agus Stiúrthóir Leabharlann Medici Laurenziana,it,Francesca Galloria,co,Ag deireadh na maise, thug obair Medici Laurenziana an tArdeaspag agus an méara Polyhrad de San Lorenzo,it,Ómós a dhéanfar arís gach bliain ag tabhairt beatha do thraidisiún nua Florentine,it,Seachadadh an polyhedron,it,Arna chur i láthair ag Prior of San Lorenzo,it.

Dopo l’arrivo del corteo storico della Repubblica Fiorentina, il Sindaco di Firenze, Dario Nardella ha consegnato al Priore, Mons. Marco Domenico Viola, i ceri per il Santo, dono del Comune.

Cardinal Giuseppe Betori, Ard-Easpag i bhFlórans, ha presieduto il solenne pontificale.

An raibh i láthair, oltre al Sindaco, il Cardinale Ernest Simoni, il Presidente della Regione Eugenio Giani, il Questore Maurizio Auriemma, i Comandanti provinciali dei Carabinieri, Gabriele Vitagliano, e della Guardia di Finanza, Bruno Salsano, la direttrice dei Musei del Bargello, Paola D’Agostino e la direttrice della Biblioteca medicea laurenziana, Francesca Gallori.

Alla fine della Messa l’Opera Medicea Laurenziana ha donato all’Arcivescovo e al Sindaco il Poliedro di San Lorenzo, omaggio che si ripeterà ogni anno dando vita ad una nuova tradizione fiorentina.

La consegna del Poliedro, presentata dal priore di San Lorenzo, Mons. Violet, Ba é uachtarán an cheoldráma medici de Laurenziana a rinne é,it,Seachadadh samhail scála laghdaithe chuig an bPápa Francis féin an,it,Ón obair medici laurenziana,it,Ar ócáid ​​na héisteachta a deonaíodh do thoscaireacht Florentine,it,Faoi stiúir an Ardeaspag,it,Déanta as airgead ag siopa an ghabha óir Paolo penko,it,Atáirgeann sé an polyhedron a choróin michelangelo buonaroti an laindéir den sacristy nua,it,Roghnaigh an t -ealaíontóir an fhoirm gheoiméadrach seo as éifeacht súilíneach a seasca aghaidh,it,Ionadaíocht ar "Quintessence of Fire",it,Dá bhrí sin den Spiorad Naomh agus an Solas Dhiaga,it,Is é seo an téacs iomlán a bhaineann le hómós an Ardeaspag Cardinal Giuseppe Betori,it, Paolo Padoin.

Un modellino in scala ridotta era stato consegnato allo stesso Papa Francesco il 4 Meitheamh 2021 dall’Opera Medicea Laurenziana, in occasione dell’udienza concessa a una delegazione fiorentina, guidata dall’Arcivescovo.

L’opera, realizzata in argento dalla Bottega Orafa Paolo Penko, riproduce il Poliedro che Michelangelo Buonarroti pose a coronamento della lanterna della Sagrestia Nuova.

Questa forma geometrica fu scelta dall’artista per l’effetto sfavillante delle sue sessanta facce, rappresentazione della “quintessenza del fuoco”, quindi dello Spirito Santo e della luce divina.

Questo il testo integrale dell’omelia del Cardinale Arcivescovo Giuseppe Betori:

Toisc go bhfásann cluas - dúirt Íosa sa soiscéal -,it,Caithfear grán cruithneachta a chailleadh agus ligean dó macerate sa talamh,it,Fírinne soiléir,it,ach chomh deacair sin freisin má aistrítear é ar leibhéal an duine,it,i ndomhan ina n -iarrtar ar gach duine a gcuid dea -thobair a lorg,it,a gcuid spásanna a shárú,it,a gcuid sócmhainní a mhéadú,it,chun a bheith ann ní amháin ó aon bhagairt fhéideartha ach ó aon chur isteach freisin,it,i ndearbhú iomlán agus gan amhras ar neamhspleáchas agus ar fhéin -fhéiniúlacht duine,it,Is iad seo fréamhacha an mearbhaill antraipeolaíochta a bhfuil imní ar gach duine orainn,it,de ghéarchéim na hInstitiúide Teaghlaigh thar aon rud eile,it,chomh maith leis an mbreith,it,agus go ginearálta de chomhtháthú sóisialta,it,Molann Íosa spéire difriúil,it, è necessario che un chicco di grano si perda e si lasci macerare nella terra. Una verità evidente, ma anche così difficile da accettare se trasferita sul piano umano, in un mondo in cui ciascuno è sollecitato a cercare solo il proprio benessere, a conquistare i propri spazi, ad aumentare i propri beni, a salvaguardare la propria esistenza non solo da ogni possibile minaccia ma anche da ogni interferenza, nell’affermazione totale e indiscussa della propria autonomia e autosufficienza. Sono queste le radici della confusione antropologica che tutti ci preoccupa, della crisi dell’istituto familiare anzitutto, come pure della natalità, e in genere della coesione sociale.

Gesù propone un orizzonte diverso, an bronntanas féin,it,as ar féidir ach an saol a rugadh,it,Finnéithe é féin,it,Bronntanas an Athar don chine daonna,it,An té a thugann é féin dúinn don chros,it,Baineann sé le hÍosa agus baineann sé linn,it,“Cé a thaitníonn lena saol,it,Cailleann sé é agus cé a fuath lena shaol sa saol seo,it,Coinneoidh sé é don bheatha shíoraí ",it,I Santi,el,Go háirithe na mairtírigh,it,Taispeánann siad dúinn gur féidir an cosán seo a thaisteal,it,ná ní hamháin rud éigin díobh féin a thabhairt,it,Ach is cúis leis an saol go hiomlán é féin atá in ann an bhrí iomlán seo a thabhairt,it,Cloí go hiomlán le duine Íosa agus a fhianaise,it,Is é seo an rud a cheiliúraímid inniu sa Martyr San Lorenzo,it,a thaispeánann dó i ngné na carthanachta mar atá i gcreideamh,it,An carthanas,it, da cui solo può nascere vita. Ne è testimone egli stesso, dono del Padre all’umanità, lui che si dona a noi fino alla croce. Vale per Gesù e vale per noi: «Chi ama la propria vita, la perde e chi odia la propria vita in questo mondo, la conserverà per la vita eterna» (Gv 12,25).

I santi, in specie i martiri, ci mostrano che percorrere questa strada è possibile, che donare non solo qualcosa di sé, ma totalmente sé stessi è una ragione di vita capace di dare a questa un significato pieno, pienamente conformati alla persona di Gesù e alla sua testimonianza. È quanto oggi celebriamo nel martire san Lorenzo, che lo testimonia nella dimensione della carità come in quella della fede.

La carità, ar dtús, a bhfuil a gcuid paraiméadair léirithe ag téacs litir Paolo chuig Críostaithe Corinth,it,ina labhraíonn an t -aspal faoin mbailiúchán a d'eagraigh sé dó,it,I measc na n -eaglaisí a bhunaigh sé,it,i bhfabhar na mbocht in Eaglais Iarúsailéim,it,Is eispéireas é ar bhráithreachas,it,an Pól sin,it,Sa litir chéanna seo,it,Sainmhíníonn sé "seirbhís naofa",it,Liotúirge,it,is é sin, gníomh nach ndéantar ach gothaí dlúthpháirtíochta idir fir,it,Ach déanann sé glóir é féin do Dhia féin,it,atá ag bunús gach bráithreachais,it,Foinse gach grá,it,«Cé a chuireann le leithead,it,le leithead baileoidh sé ",it,Iarrann Pól ar leithead an chomhartha ar dtús,it,flaithiúlacht gan ríomhaireachtaí stuamachta,it,Cé a bhuaigh gach féiniúlacht,it, in cui l’apostolo parla della colletta da lui organizzata, tra le Chiese da lui fondate, a favore dei poveri della Chiesa di Gerusalemme. Si tratta di un’esperienza di fraternità, che Paolo, in questa stessa lettera, definisce un «servizio sacro», una liturgia (2Cor 9,12), un atto cioè con cui non si compie soltanto un gesto di solidarietà tra gli uomini, ma si rende gloria a Dio stesso, che è all’origine di ogni fraternità, sorgente di ogni amore.

«Chi semina con larghezza, con larghezza raccoglierà» (2Cor 9,6): Paolo chiede anzitutto l’ampiezza del gesto, una generosità senza calcoli prudenziali, che vince ogni egoismo. Ach tá an fhlaithiúlacht sa lá atá inniu ann a thomhas leis an insinuation gur féidir leat nó fiú na tosaíochtaí a thabhairt isteach i ndlúthpháirtíocht,it,gur féidir leat dearmad a dhéanamh ar dhuine,it,go bhfuil bochtaineacht an duine eile ina bhagairt do mo chearta agus ní ina achomharc chun aghaidh an deartháir a aithint,it,Is é an rud atá i gceist é seo go léir ná aitheantas dínit an duine daonna a aithint,it,Ní mór é sin a dhéanamh - ní mór dúinn é a athdhearbhú - ní mór é a aithint i ngach nóiméad a bheith ann,it,ó choincheap go bás nádúrtha,it,Ar ndóigh, lena n -áirítear na cásanna contúirteacha ina bhfuil cogaí,it,Caitheann ocras agus éagóir go leor fear agus ban ar domhan,it,cuireann siad iad i gcoinne airm a thugann díothú do na cathracha,it, che ci si possa dimenticare di qualcuno, che la povertà dell’altro sia una minaccia ai miei diritti e non un appello a riconoscerne il volto di fratello. Ciò che è in gioco in tutto questo è il riconoscimento della dignità della persona umana, che – non dobbiamo mai stancarci di ribadirlo – va riconosciuta in ogni istante dell’esistenza, dal concepimento alla morte naturale, includendo ovviamente anche le situazioni di pericolo in cui guerre, fame e ingiustizie gettano tanti uomini e donne nel mondo, li opprimono con armi che portano sterminio fin nelle città, Brúnn siad iad i dtreo imirce chontúirteacha - sa lá atá inniu ann an nuacht faoi longbhriseadh tragóideach eile le níos faide anonn,it,Roinnt leanaí ina measc,it,íospartaigh neamhábaltachta na náisiún bealaí athfhillteacha a aimsiú chun go leor saol daonna a shlánú -,it,cásanna contúirteacha atá i láthair go maith inár measc freisin,it,áit a bhforbraíonn siad go háirithe málaí imeallacha,it,comhthéacsanna ina gcaitear tragóidí mar an kata beag,it,go mbraitheann muid ceart cuimhneamh ar dhá mhí ón imeacht,it,ag athnuachan paidreacha dá fhionnachtain,it,Iarrann an tAspal Pól ansin "tugann gach ceann acu ... ní le brón nó le riachtanas riachtanach,it,Toisc go bhfuil grá ag Dia a thugann le háthas ",it,Is é bunchloch an áthais comaoineach na gcroí as a n -eascraíonn sliocht na sócmhainní,it 40 marbh, tra loro alcuni bambini, vittime dell’incapacità delle nazioni di trovare vie risolutive per la salvezza di tante vite umane –; situazioni di pericolo che sono ben presenti anche tra noi, dove si sviluppano in particolare sacche di marginalità, contesti in cui si consumano tragedie come quella della piccola Kata, che sentiamo doveroso ricordare a due mesi dalla scomparsa, rinnovando preghiere per il suo ritrovamento.

L’apostolo Paolo chiede poi che «ciascuno dia… non con tristezza né per forza, perché Dio ama chi dona con gioia» (2Cor 9,7). Fondamento della gioia è la comunione dei cuori da cui scaturisce il passaggio dei beni. Caithfidh gach machnamh ar dhlúthpháirtíocht an duine tosú ón bhfís phobail seo,it,Cé acu do Chríostaithe a bhfuil an bonn acu sa nasc le Críost,it,Agus do gach duine a fhaigheann sé a ancaire chun leanaí a aithint é féin ar athair singil,it,Tosaigh arís ó chultúr an duine,it,den bhanna sóisialta agus an leas coiteann is é an t -aon bhealach is féidir a fháil chun aisghabháil ní hamháin misneach agus soiléireacht ar thaobh na dlúthpháirtíochta,it,Ach freisin chun spéire leordhóthanach a thabhairt don pholaitíocht do riachtanais na cuideachta,it,é a shaoradh ó chlaontachtaí idé -eolaíocha,it,Aon chumas bronntanais,it,Ar deireadh, cuimhnigh ar San Paolo,it,tá foinse amháin aige,it,Is é an iomláine é na bronntanais go léir,it,fostóir gach grásta,it,Is é an bronntanas a dhéanaimid síneadh ar an mbronntanas a rinne Dia orainn,it,Ag tosú leis an saol,it, che per i cristiani ha fondamento nel legame con Cristo, e per tutti trova il suo ancoraggio nel riconoscersi figli di un unico Padre, Dio. Ripartire da una cultura della persona, del vincolo sociale e del bene comune è la sola strada praticabile per recuperare non solo coraggio e chiarezza sul fronte della solidarietà, ma anche per dare alla politica un orizzonte adeguato alle necessità della società, svincolandola dai pregiudizi ideologici.

Ogni capacità di dono, ricorda infine san Paolo, ha un’unica sorgente, Dio: è lui la pienezza di tutti i doni, il datore di ogni grazia. Il dono che noi facciamo è un prolungamento del dono che Dio ci ha fatto, a cominciare dall’esistenza. Síntiús nach mbaineann sé le rud ar bith dúinn,it,Toisc nach bhfuil foinse an bhronntanais i SAM agus gur foinse neamh -inláimhsithe é,it,Fásann muid aníos díreach nuair a dhéanaimid sinn féin a stiall le rud nach gcuirtear de chúram air ach a roinnt,it,Toisc nach bhfuil againn ach duine mar go bhfuil baint againn le daoine eile,it,Ach trí bhronnadh déanaimid spás chun bronntanas Dé a athnuachan,it,As seo tá finné San Lorenzo ann,it,Cé nach bhfuil eagla orthu saibhreas na hEaglaise a thaispeáint dóibh siúd a iarrann orthu agus a thugann a dhaoine bochta isteach sna géarleanúintí,it,iad siúd ar seachadadh saibhreas na heaglaise dóibh agus mar sin is iad an fíor -saibhreas iad,it,Ní saibhreas na hearraí atá againn,it,Ach na deartháireacha a mbuailimid leo sa bhronntanas,it,Ar an aghaidh seo de charthanacht a shines i bhfigiúr ár naomh,it, perché la sorgente del dono non è in noi ed è una fonte inesauribile. Noi cresciamo proprio nel momento in cui ci spogliamo di qualcosa che ci è solo affidato per essere condiviso, perché noi siamo qualcuno solo in quanto siamo in relazione con gli altri. Solo donando facciamo spazio al rinnovarsi del dono di Dio.

Di questo ci è testimone san Lorenzo, che non teme di mostrare le ricchezze della Chiesa a chi gliele chiede e presenta ai persecutori i suoi poveri, coloro ai quali le ricchezze della Chiesa sono state consegnate e ne sono quindi la vera ricchezza. Le ricchezze non sono i beni che possediamo, ma i fratelli che incontriamo nel dono.

Su questo volto della carità che risplende nella figura del nostro santo, Déantar an fhianaise eile a thairgeann sé dúinn a ghreamú,it,an creideamh dílis atá ag fulaingt,it,Tá téacs an leabhair Syracide tar éis cur síos a dhéanamh ar bhronntanas féin agus ar an saol ag an mairtíreach i bhfoirmeacha a spreagann modhanna mhairtír na San Lorenzo,it,"Pósadh lasair clúdaigh",it,A dhuine uasail,en,Ach is é an t -aiste atá níos lú bagairt ar an aiste ná “buille teanga éagórach”,it,Go dtógann an fhreasúra in aghaidh an tSoiscéil na foirmeacha fuilteacha mairtíreachta - iad siúd a chuireann go leor Críostaithe i mbaol i mórán áiteanna ar fud an domhain inniu,it,a dtéann ár dtuairim bhréige agus a n -ardaíonn ár paidir -,it,nó na foirmeacha dí -leithlise i agone na cumarsáide poiblí agus na mothúchán sóisialta,it, quella di una fede a prova della sofferenza, fino alla morte.

Il testo del libro del Siracide ha delineato il dono di sé e della vita da parte del martire in forme che evocano le modalità del martirio di san Lorenzo: «soffocamento di una fiamma avvolgente» (Sir 51,4). Ma non meno minaccioso è per il saggio d’Israele il «colpo di una lingua ingiusta» (Sir 51,6). Che l’opposizione al Vangelo prenda le forme cruente del martirio – quelle che minacciano ancora oggi tanti cristiani in tante parti del mondo, a cui va il nostro fraterno pensiero e per i quali si innalza la nostra preghiera –, ovvero le forme della delegittimazione nell’agone della comunicazione pubblica e del sentire sociale, Is é an rud is tábhachtaí ná fanacht dílis don Tiarna agus don Soiscéal,it,Toisc nach bhfuil ach a bheannacht agus ní toiliú tromlaigh an rud a bhreithníonn ár saol,it,Deir Íosa,it,«Tá a fhios agam go bhfreastalóidh mé orm,es,Tabharfaidh an t -athair onóir dó ",it,Dualgas na fianaise,it,Fiú mura dtógann sé foirmeacha fuilteacha an mhairtíreach,it,Baineann sé linn go léir,it,I gcomhthéacs cultúrtha a ghluaiseann níos mó agus níos mó ó spéir an tsoiscéil,it,Ní ceist í maidir le seasaimh tromlaigh a bhaineann leis an am atá thart a éileamh agus nach raibh muid in ann a dhearbhú i gcónaí de réir loighic soiscéalach,it,Ach tá chun sinn féin a thomhas maidir le comhsheasmhacht agus dílseacht,it,A ligean ar a chur go humhal ag seirbhís na fírinne agus dá bhrí sin an duine,it,Sa tiomantas do shaol gach duine,it, perché solo la sua benedizione e non il consenso di una maggioranza è ciò che giudica la nostra vita. Dice Gesù: «Se uno serve me, il Padre lo onorerà» (Gv 12,26b). Il dovere della testimonianza, anche se non prende le forme cruente del martirio, ci riguarda tutti, in un contesto culturale che sempre più si allontana dall’orizzonte del Vangelo. Non si tratta di rivendicare posizioni di maggioranza che appartengono al passato e che non sempre siamo stati in grado di far valere secondo una logica evangelica, ma sì di misurarci sulla coerenza e sulla fedeltà.

Mettiamoci umilmente al servizio della verità e quindi dell’uomo, nell’impegno per la vita di tutti, Ag tosú le livability ár gcomharsanachtaí,it,den chomharsanacht seo,it,a,it,Mar atá i ngach réaltacht,it,Tá soilse agus scáthanna fite fuaite ina chéile,it,Ach go gcaithfimid maireachtáil mar shawers of Hope,it,Cur le maith gach duine,it,le hoscailt an bhronntanais agus rannpháirtíocht cheart agus díograiseach i dtógáil an cheartais i ndlíthiúlacht,it,Fáilte roimh bhráithreachas,it,Is é an íomhá seo de thodhchaí dhearfach an rud a bhfuil súil againn,it,Ag agairt idirghuí an lorenzo mairtíreach,it,Don chomharsanacht seo agus dár gcathair,it, di questo quartiere, in cui, come in ogni realtà, si intrecciano luci e ombre, ma che dobbiamo abitare come seminatori di speranza, per contribuire ciascuno al bene di tutti, con apertura al dono e partecipazione corretta e operosa alla costruzione della giustizia nella legalità, della fraternità nell’accoglienza.

Questa immagine di positivo futuro è quanto auspichiamo, invocando l’intercessione del santo martire Lorenzo, per questo quartiere e per la nostra città.

Riprese video e foto di Franco Mariani.

Franco Mariani
Ón líon 441 – Anno X del 2/08/2023

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