Io dico no ai titoli esca “acchiappa-click”, e voi?

CLICK1Il meccanismo del “clickbait” se lo conosci lo eviti…

Un titolo può essere accattivante per invogliare il lettore a leggere un articolo? Certo che sì.

Ma non dovrebbe essere fuorviante, perché quando non mantiene la promessa del titolo, allora il lettore si sente imbrogliato.

Jien insib li l-għamla ta 'siti ta' aħbarijiet onlajn li jesasperaw it-titli biex jintużaw bħala lixka mhix korretta u tedjanti,it,Dażgur fuq il-web jaħdem tajjeb ħafna,it,Għax sakemm tikklikkja l-link ma taqrax l-artiklu,it,U fil-fatt ħafna siti jadottaw din it-teknika,it,Iżda t-tfittxija għall-verità tkun mistennija mill-gazzetti,it,U fost affarijiet oħra miktuba sew,it,M'għandekx "Ejja,it,Is-sinjali ta 'Venghino,co,Ġurnalist tajjeb għandu jkollu l-mentalità miftuħa u lesta għal kollox,it,Trid taħseb malajr,it; certo sul web funziona molto bene, perché finché non si clicca il link non si legge l’articolo, e difatti molti siti adottano questa tecnica, ma dai giornali ci si aspetterebbe la ricerca della verità, e tra l’altro scritta bene.

Non “venghino, signori venghino”.

Un buon giornalista dovrebbe avere la mentalità aperta e pronta a tutto, deve pensare in maniera rapida, Huwa m'għandux iħalli lil xi ħadd ixerred velu quddiem għajnejh,it,Ġurnalist irid ikun jaf kif jiġbed l-attenzjoni tal-qarrej,it,Ġeneralment frażi hija biżżejjed,it,Iżda trid tkun il-verità,it,u l-gideb ma jistax jiġi ppubblikat fl-artikli tiegħu,it,“Il-ġurnalist għandu d-dmir fundamentali li jirrispetta l-persuna,it,Id-dinjità tiegħu u d-dritt tiegħu għall-kunfidenzjalità u qatt ma jiddiskriminaw kontra xi ħadd għar-razza tiegħu,it,kundizzjoni fiżika jew mentali u opinjonijiet politiċi ",it,Il-clickbait huwa mifrux fid-dinja,it; un giornalista deve sapere come attirare l’attenzione del lettore, in genere basta una frase d’impatto, ma deve essere la verità, e non si possono pubblicare menzogne nei suoi articoli.

“Il giornalista ha il dovere fondamentale di rispettare la persona, la sua dignità e il suo diritto alla riservatezza e non discrimina mai nessuno per la sua razza, religione, sess, condizione fisiche o mentali e opinioni politiche”.

Il clickbait è diffusissimo nel mondo, Il-lixka dejjem teżisti,it,Ir-rivisti tal-gossip u tal-moda bnew imperi fuq titli qarrieqa,it,Imma dak li jistagħġebni huwa li s-sistema tintuża wkoll minn gazzetti ta 'livell għoli,it,Li tagħmel clickbait vizzju jista 'jkollu effetti negattivi fuq ir-reputazzjoni ta' gazzetta,it,Dan ma jfissirx li ma tistax taqla 'mill-klikks,it,Iżda mhuwiex biżżejjed li jinħoloq kontenut,it,Int trid ukoll tagħtih ruħ,it,U ma tistax tkun superfiċjali u approssimattiv,it,Huwa wkoll meħtieġ li tiddedika l-ħin,it, le riviste di gossip e di moda hanno costruito imperi sui titoli ingannevoli, ma quello che mi stupisce è che il sistema venga utilizzato anche da giornali di alto livello.

Fare del clickbait un’abitudine potrebbe avere effetti negativi sulla reputazione di una testata giornalistica.

Questo non significa che non si possa guadagnare dai click, ci mancherebbe, ma non basta creare dei contenuti, devi dargli anche un anima, e non si può essere superficiali ed approssimativi, è altresì necessario dedicare tempo, Kwalità tax-xogħol u l-attenzjoni ta 'wieħed għad-dettall,it,Allura ngħid le għat-titli "Exclude-Click" Lixka,it,u inti,it,Jien ngħid le għat-titli lixka "Vecchiappa-Click",it,Il-mekkaniżmu "clickbait" jekk taf li jevitah ...,it,Titolu jista 'jkun captivating biex iħajjar lill-qarrej jaqra artiklu,it,Dażgur iva,it,Iżda m'għandux ikun qarrieqi,it,Għax meta ma jżommx il-wegħda tat-titlu,it,Imbagħad il-qarrej iħoss imqarraq,it.

Quindi io dico no ai titoli esca “acchiappa-click”, e voi?

Sempre vostra.

Silvana Scano
Min-numru 424 – Anno X del 5/04/2023

This slideshow requires JavaScript.