Io dico no ai titoli esca “acchiappa-click”, e voi?

CLICK1Il meccanismo del “clickbait” se lo conosci lo eviti…

Un titolo può essere accattivante per invogliare il lettore a leggere un articolo? Certo che sì.

Ma non dovrebbe essere fuorviante, perché quando non mantiene la promessa del titolo, allora il lettore si sente imbrogliato.

Ma leian, et veebiuudiste saitide meik, et sööta kasutatavaid pealkirju ärritada, on vale ja tüütu,it,Muidugi veebis töötab see väga hästi,it,Sest kuni lingi klõpsamiseni ei loe te artiklit,it,Ja tegelikult võtavad selle tehnika kasutusele paljud saidid,it,Kuid tõe otsimist võiks oodata ajalehtedelt,it,ja muu hulgas hästi kirjutatud,it,Ära tule,it,Venghino signatuurid,co,Hea ajakirjanik peaks olema mentaliteet avatud ja kõigeks valmis,it,Peab kiiresti mõtlema,it; certo sul web funziona molto bene, perché finché non si clicca il link non si legge l’articolo, e difatti molti siti adottano questa tecnica, ma dai giornali ci si aspetterebbe la ricerca della verità, e tra l’altro scritta bene.

Non “venghino, signori venghino”.

Un buon giornalista dovrebbe avere la mentalità aperta e pronta a tutto, deve pensare in maniera rapida, Ta ei pea lubama kellelgi tema silme ees loori levitada,it,Ajakirjanik peab teadma, kuidas lugeja tähelepanu köita,it,Üldiselt piisab fraasist,it,Kuid see peab olema tõde,it,ja valesid ei saa selle artiklites avaldada,it,„Ajakirjanikul on põhimõtteline kohustus austada isikut,it,Tema väärikus ja õigus konfidentsiaalsusele ega diskrimineeri kunagi kedagi tema tõu eest,it,füüsiline või vaimne seisund ja poliitilised arvamused ",it,ClickBait on maailmas laialt levinud,it; un giornalista deve sapere come attirare l’attenzione del lettore, in genere basta una frase d’impatto, ma deve essere la verità, e non si possono pubblicare menzogne nei suoi articoli.

“Il giornalista ha il dovere fondamentale di rispettare la persona, la sua dignità e il suo diritto alla riservatezza e non discrimina mai nessuno per la sua razza, religioon, sugu, condizione fisiche o mentali e opinioni politiche”.

Il clickbait è diffusissimo nel mondo, Sööt on alati olnud,it,Kuulutused ja moeajakirjad on ehitanud impeeriume petlikele pealkirjadele,it,Kuid mind hämmastab see, et süsteemi kasutab ka kõrgetasemelised ajalehed,it,ClickBaidi harjumuse muutmine võib avaldada ajalehe mainele negatiivset mõju,it,See ei tähenda, et te ei saaks klõpsudelt teenida,it,Kuid sisu loomisest ei piisa,it,Peate talle ka hinge andma,it,Ja te ei saa olla pealiskaudne ja ligikaudne,it,Samuti on vaja pühendada aega,it, le riviste di gossip e di moda hanno costruito imperi sui titoli ingannevoli, ma quello che mi stupisce è che il sistema venga utilizzato anche da giornali di alto livello.

Fare del clickbait un’abitudine potrebbe avere effetti negativi sulla reputazione di una testata giornalistica.

Questo non significa che non si possa guadagnare dai click, ci mancherebbe, ma non basta creare dei contenuti, devi dargli anche un anima, e non si può essere superficiali ed approssimativi, è altresì necessario dedicare tempo, oma töö kvaliteet ja tähelepanu detailidele,it,Nii et ma ütlen ei pealkirjadele "Välja arvatud klõpsamine" söödad,it,ja sina,it,Ma ütlen pealkirjadele ei sööda "vecchiappa-click",it,"ClickBait" mehhanism, kui teate, et see väldib seda ...,it,Pealkiri võib olla kütkestav, et lugejat artiklit lugeda,it,Muidugi jah,it,Kuid see ei tohiks olla eksitav,it,Sest kui ta ei järgi tiitli lubadust,it,Siis tunneb lugeja petetuna,it.

Quindi io dico no ai titoli esca “acchiappa-click”, e voi?

Sempre vostra.

Silvana Scano
Alates number 424 – Anno X del 5/04/2023

See slideshow nõuab JavaScript.