Saldi invernali: in Toscana risale la spesa media

saldi 5A pochi meno di una settimana dall’inizio dei saldi invernali arrivano i primi segnali positivi: le vendite di fine stagione, cominciate in Toscana lo scorso 5 Lub ib hlis ntuj, Paub meej tias kev twv ua ntej thiab txoj kev ua tau zoo ntawm kev noj haus uas tau muaj nyob rau lub sijhawm Christmas hnub so,it,nrog cov lej hauv txoj kab nrog cov qauv ntawm lub xyoo ua ntej,it,Qhov no yog dab tsi fismo confescenti toscana Italian Federation of Zam seclares,it,Cov neeg tuaj saib ntawm cov neeg tuaj tos tau rau Epiphany Choj kuj tseem yog kev sib ntsib thawj zaug ntawm lub xyoo,it,Tshwj xeeb tshaj yog nyob rau hauv cov nroog loj nrog qhov muaj zog mus ncig tebchaws,it,Muaj zog txaus siab los ntawm cov neeg siv khoom,it, con numeri in linea con l’andamento degli anni pre-Covid. È quanto dichiara FISMO Confesercenti Toscana Federazione Italiana Settore Moda.

A fare da traino al primo appuntamento commerciale dell’anno sono stati anche i consistenti flussi di visitatori avuti per il ponte dell’Epifania, soprattutto nelle grandi città a forte vocazione turistica.

Forte l’interesse da parte dei consumatori: tus 72% Tuscan cov kev sib tham tau tshaj tawm lawv tus kheej txaus siab yuav tsawg kawg ib lub ris tsho ntawm kev muag khoom,it,rau kev siv nyiaj nruab nrab ntawm,it,Cov poj niam tseem tos rau qhov qhib ntawm lub caij kawg,it,lawv txaus siab rau kev yuav khoom,it,Qhov kev sib tw zuj zus ntawm lub vev xaib,it,Kev muag khoom nyob ib qho kev tshwm sim muaj zog txuas rau kev ua lag luam khw hauv khw muag khoom,it,89% ntawm cov neeg siv khoom Kuscan uas koom nrog hauv kev muag khoom yuav ib lossis ntau cov khoom lag luam ntawm lub khw muag khoom,it,yuav tig mus rau online,it, per un budget medio di circa 216 euro mus rau lwm tus.

Ad attendere l’apertura delle vendite di fine stagione sono soprattutto le donne: 3 nws 4 sono interessate all’acquisto, tawm tsam 69% degli uomini, thiab nonostante la crescente concorrenza del web, i saldi rimangono un evento fortemente legato all’esperienza di shopping nei negozi. L’89% dei consumatori toscani che parteciperanno ai saldi acquisterà uno o più prodotti presso un punto vendita fisico, thaum lub 59% si rivolgerà all’online.

Xyoo no, Nyob rau sab saum toj ntawm cov kev xav tau ntawm tuscans muaj cov hws,it,Npaj yuav nws yog tus,it,Ib tug qhia rau lub xyoo no me ntsis siab dua li cov neeg tau txais kev pab nyiam khau,it,Kev yuav khoom ntawm lub caij ntuj no muag,it,Lawv ua raws,it,nyob deb,it,ris xuav,it,qhia los ntawm,it,Cov tiab thiab ris,it,T-shirts,it,Tank saum thiab saum,it,Tsho thiab tsho blouses,it,Ntxiv rau a,it,leej twg yuav sim coj mus tsev kev kwv yees ntawm tus nqi luv nqi,it,ntawm cov neeg siv khoom yuav hloov nrhiav khaub ncaws thiab ua tiav,it,yuav coj kom zoo dua ntawm kev muag khoom rau txoj phuam tshiab,it,phuam kauv caj db lossis kaus mom,it: a progettare di acquistarne è il 63% cov neeg, una quota quest’anno leggermente superiore a quella dei consumatori interessati alle scarpe (62%), acquisto tradizionale dei saldi invernali.

Seguono, a distanza, l’intimo (indicato dal 41%), gonne e pantaloni (39%), magliette, canottiere e top (35%), camicie e camicette (33%), borse (31%), oltre ad un 30% che proverà a portarsi a casa un capospalla a prezzo scontato.

Lub 28% dei consumatori cercherà invece abiti e completi, thaum lub 26% approfitterà dei saldi per un nuovo foulard, sciarpa o cappello. Lub 22% Hloov chaw, nws yuav saib rau ib txoj hauv kev hauv tsev linen,it,Muaj,it,tsom mus yuav cov khoom tawv me me ntawm kev muag khoom,it,hnab kas paus,it,khoom tuav,it,thiab lwm yam.,en,"Rau thawj zaug tom qab kis thoob plaws,it,Xws li nyob rau hauv qhov tseem tshuav ntawm lub teb chaws,it,Muaj ib qho qeeb hauv kev muag khoom online,it,Thawj lub lim tiam ntawm kev muag khoom kaw cov turnout zoo hauv lub khw muag khoom lub cev los ntawm cov neeg siv khoom,it,Leej twg muab nqi zog ncaj ncees thiab mloog rau cov neeg siv khoom ntawm cov tub luam,it,tshaj tawm Marco Rossi,it. Thaum kawg, c’è un 20% che punta ad acquistare in saldo un prodotto di piccola pelletteria (portafogli, portacarte, etc..) e un 18% cinture.

“Per la prima volta dopo la pandemia, anche in Toscana, come nella restante parte del Paese, si assiste ad un rallentamento delle vendite online: la prima settimana di saldi ha fatto registrare infatti una buona affluenza nei negozi fisici da parte dei consumatori toscani, che premiano la fidelizzazione e l’attenzione verso il cliente dei commercianti – dichiara Marco Rossi, presidente FISMO Confesercenti Toscana - confermata la spesa media prevista a fine dicembre, che supera i 200 euro mus rau lwm tus: auspichiamo che il trend venga confermato anche in questo secondo weekend di saldi”.

Per Confcommercio Toscana invece Resta stabile nell’inverno 2023 il numero dei toscani che acquisterà capi in saldo: sei su dieci. A crescere in maniera decisa sarà invece l’importo medio pro-capite di spesa: 133 euro.

Una cifra ancora lontana dai 160 Euro 2020, ultimo inverno pre-Covid, ma pur sempre in aumento rispetto agli ultimi due anni (119 nyob rau hauv 2022 thiab 115 nyob rau hauv 2021). In totale, Tus tig tau los rau hauv tuscany los ntawm kawg ntawm lub caij muag khoom,it,tias tus,it,Lub Ib Hlis thiab yuav kawg,it,Nws tuaj yeem tshaj 292 lab euros,it,Qhov tshwm sim thaum pom thawj zaug,it,Tab sis qhov ntawd yeej nkaum ib qho kev nyuaj siab,it,Tus neeg uacans tsawg dua thaum lub caij ib txwm rau khau thiab khaub ncaws,it,Tam sim no lawv tau npaj los mus kav khw los ntawm kev siv kom zoo dua ntawm cov nyiaj cheb,it,Piav qhia tus thawj tswj hwm ntawm Federmoda-Conftommio toscana paolo mantovani,it,ntawm nce nyob rau hauv lub zog tus nqi,it,Nceb Kev Tiv Thaiv,it, che partiranno il 5 gennaio e dureranno 60 hnub, potrebbe superare i 292milioni di euro, 21 in più dello scorso anno.

”Un risultato a prima vista positivo, ma che in realtà nasconde un fattore di crisi. I toscani hanno speso meno durante la stagione normale per calzature e abbigliamento, ora sono pronti a fare acquisti approfittando degli sconti – spiega il presidente di Federmoda-Confcommercio Toscana Paolo Mantovani – tra aumento dei costi energetici, inflazione in salita, Kev txhawj xeeb rau yav tom ntej,it,Qhov no kawg ntsia ntawm lub,it,Nws yeej tsis nyiam kev yuav khoom hauv kev zam,it,Kom qeeb muag muag kuj tau muab tso rau huab cua,it,tseem tshwj xeeb me tab sis txawm yuav luag lub caij ntuj sov kom txog rau thaum lub Kaum Ib Hlis ",it,Cov ntaub ntawv zam kev txaus siab rau Saldi qhov tshwm sim muaj ntau dua 26 txhiab nyob rau hauv tuscany ntawm khau,it,khaub ncaws,it,cov pellets,co,Ntaus pob ncaws pob,it,Cov ris tsho hauv qab thiab textiles,it,"Nyob rau lub Kaum Ob Hlis cov khw muag khoom sau ntau dua,it, questo ultimo scorcio del 2022 non ha certo favorito lo shopping nel settore moda. A rallentare le vendite ci si è messo anche il clima, ancora particolarmente mite ma addirittura quasi estivo fino all’inizio di novembre”.

I negozi della moda interessati al fenomeno saldi sono oltre 26mila in Toscana tra calzature, abbigliamento, pelletterie, articoli sportivi, intimo e tessile. “A dicembre i punti vendita hanno registrato un movimento maggiore, Tshwj xeeb tshaj yog nyob hauv lub nroog ntawm kev kos duab los ntawm cov neeg tuaj ncig tebchaws ",it,Mantovani hais tias,it,Thiab raws li confcommercio toscana, cov neeg tuaj ncig tebchaws,it,Tshwj xeeb tshaj yog cov neeg txawv teb chaws,it,Hauv qee qhov chaw lawv tuaj yeem txav qhov nyiaj sib npaug los ntawm kev nce txhua qhov kev hloov pauv tag nrho,it,ConfbcialerGio nco qab cov cai tseem ceeb rau kev ua tau zoo ntawm kev muag khoom ntawm kev muag khoom rau cov neeg ua haujlwm thiab cov neeg siv khoom,it,d.lgs,en,Cov Neeg Siv Khoom Code,it,Daim npav rho nyiaj yuav tsum tau txais los ntawm cov neeg muag khoom thiab them nyiaj yuav tsum tau muaj kev pom zoo,it,tsis mauj,en, dice Mantovani. E secondo Confcommercio Toscana proprio i turisti, soprattutto quelli stranieri, in alcune località potrebbero spostare l’ago della bilancia aumentando il volume d’affari complessivo.

Confcommercio ricorda ad esercenti e consumatori le principali regole per il corretto svolgimento delle vendite in saldo.

1. Cambi: la possibilità di cambiare il capo dopo che lo si è acquistato è generalmente lasciata alla discrezionalità del negoziante, a meno che il prodotto non sia danneggiato o non conforme (d.lgs. 6 Cuaj hlis 2005, n. 206, Codice del Consumo). In questo caso scatta l’obbligo per il negoziante della riparazione o della sostituzione del capo e, nel caso ciò risulti impossibile, la riduzione o la restituzione del prezzo pagato. Il compratore è però tenuto a denunciare il vizio del capo entro due mesi dalla data della scoperta del difetto.

2. Prova dei capi: non c’è obbligo. È rimesso alla discrezionalità del negoziante.

3. Pagamenti: le carte di credito devono essere accettate da parte del negoziante e vanno favoriti i pagamenti cashless.

4. Prodotti in vendita: i capi che vengono proposti in saldo devono avere carattere stagionale o di moda ed essere suscettibili di notevole deprezzamento se non venduti entro un certo periodo di tempo.

5. Indicazione del prezzo: Hauv Tuscany nws yog ib lub luag haujlwm ntawm tus tswv khw los qhia txog tus nqi muag thiab cov luv nqi,it,Qhov taw qhia ntawm tus nqi zaum kawg los ua kom luv nqi yog tsis tsim nyog,it,Sartorial hloov thiab / lossis kev yoog raws,it,Kuv yog Borne los ntawm cov qhua tuaj noj mov,it,Ntshe tsis pom zoo,it,Cov sijhawm siv nyiaj nruab nrab rov qab rau tuscany,it,Ob peb tsawg tshaj li ib lub lim tiam tom qab pib ntawm lub caij ntuj no muag, thawj cov cim npe zoo tuaj txog,it,Xaus kev muag khoom,it,Pib nyob rau hauv tuscany kawg,it. Non necessaria l’indicazione del prezzo finale risultante dopo lo sconto.

6. Modifiche e/o adattamenti sartoriali: sono a carico del cliente, salvo diversa pattuizione.


Matt Lattanzi

Los ntawm tus xov tooj 414 – Anno X del 11/01/2023