Saldi invernali: Depans an mwayèn dat tounen nan tuscany,it,Yon kèk mwens pase yon semèn apre kòmansman lavant ivè yo, premye siyal pozitif yo rive,it,Fen nan lavant sezon,it,Kòmanse nan tuscany dènye,it,Konfime prediksyon yo ak bon tandans nan konsomasyon ki te gen nan peryòd la Jou Ferye Nwèl la,it,ak nimewo nan liy ak tandans nan ane yo pre-covid,it,Sa a se sa Fismo Confesercenti Toscana Italyen Federasyon an nan sektè mòd deklare,it

saldi 5A pochi meno di una settimana dall’inizio dei saldi invernali arrivano i primi segnali positivi: le vendite di fine stagione, cominciate in Toscana lo scorso 5 Janvye, confermano i pronostici e la buona tendenza dei consumi che si è avuta nel periodo delle festività natalizie, con numeri in linea con l’andamento degli anni pre-Covid. È quanto dichiara FISMO Confesercenti Toscana Federazione Italiana Settore Moda.

Koule yo ki konsistan nan vizitè te gen pou pon an èpifani yo te tou remoke nan premye randevou a komèsyal nan ane a,it,espesyalman nan gwo vil yo ak yon vokasyon touris fò,it,Fò enterè nan men konsomatè yo,it,Entèvyou Tuscan deklare tèt yo ki enterese nan achte omwen yon rad sou vant,it,pou yon bidjè mwayèn nan sou,it,Fanm yo ap tann pou ouvèti a nan fen sezon an,it,Yo enterese nan achte,it,konpetisyon an ap grandi nan entènèt la,it, soprattutto nelle grandi città a forte vocazione turistica.

Forte l’interesse da parte dei consumatori: nan 72% degli intervistati toscani si dichiara interessato ad acquistare almeno un capo in saldo, per un budget medio di circa 216 euro a moun.

Ad attendere l’apertura delle vendite di fine stagione sono soprattutto le donne: 3 l ' 4 sono interessate all’acquisto, kont 69% degli uomini, ak nonostante la crescente concorrenza del web, Lavant yo rete yon evènman fòtman lye nan eksperyans nan fè makèt nan magazen yo,it,89% nan konsomatè Tuscan ki patisipe nan lavant yo pral achte youn oswa plis pwodwi nan yon magazen fizik,it,ap vire sou entènèt la,it,Nan tèt la nan volonte yo nan tuscans yo gen chanday yo,it,Pou planifye pou achte li se,it,Yon pati nan ane sa a yon ti kras pi wo pase sa yo ki an konsomatè ki enterese nan soulye,it,Achte tradisyonèl nan lavant sezon fredi,it,Yo swiv,it,Souvètman,it,endike pa,it,Jip ak pantalon,it,Chemiz,it,Tèt tank ak tèt,it. L’89% dei consumatori toscani che parteciperanno ai saldi acquisterà uno o più prodotti presso un punto vendita fisico, pandan y ap nan 59% si rivolgerà all’online.

Ane sa a, in cima ai desideri dei toscani ci sono i maglioni: a progettare di acquistarne è il 63% nan moun ki repond, una quota quest’anno leggermente superiore a quella dei consumatori interessati alle scarpe (62%), acquisto tradizionale dei saldi invernali.

Seguono, a distanza, l’intimo (indicato dal 41%), gonne e pantaloni (39%), magliette, canottiere e top (35%), Chemiz ak kòsaj,it,ti,co,Anplis de yon,it,ki moun ki pral eseye pran lakay yon pwevwa nan yon pri rabè,it,nan konsomatè yo pral olye chèche rad ak konplete,it,pral pran avantaj de lavant yo pou yon echap nouvo,it,Echap oswa chapo,it,Olye de sa, li pral gade pou yon opòtinite sou twal fin blan lakay ou,it,Gen yon,it,vise yo achte yon ti pwodwi kwi sou vant,it,pòtfèy,it,tenè,it,elatriye ..,en,"Pou la pwemye fwa apre pandemi an,it,tankou nan pati ki rete nan peyi a,it,Gen yon ralentissement nan lavant sou entènèt,it (33%), borse (31%), oltre ad un 30% che proverà a portarsi a casa un capospalla a prezzo scontato.

Nan 28% dei consumatori cercherà invece abiti e completi, pandan y ap nan 26% approfitterà dei saldi per un nuovo foulard, sciarpa o cappello. Nan 22% cercherà invece un’occasione sulla biancheria per la casa. Nan dènye, c’è un 20% che punta ad acquistare in saldo un prodotto di piccola pelletteria (portafogli, portacarte, etc..) e un 18% cinture.

“Per la prima volta dopo la pandemia, anche in Toscana, come nella restante parte del Paese, si assiste ad un rallentamento delle vendite online: Premye semèn nan lavant anrejistre yon asanblaj bon nan magazen fizik pa konsomatè Tuscan,it,ki rekonpanse lwayote ak atansyon a kliyan an nan machann yo,it,Deklare Marco Rossi,it,Prezidan Fism Confesercenti Toscana,it,Depans an mwayèn pwograme pou fen Desanm konfime,it,ki depase mwen,it,Nou espere ke tandans lan pral konfime tou nan dezyèm fen semèn sa a nan lavant ",it,Pou Confcommercio Toscana olye rete ki estab nan sezon fredi,it, che premiano la fidelizzazione e l’attenzione verso il cliente dei commercianti – dichiara Marco Rossi, presidente FISMO Confesercenti Toscana - confermata la spesa media prevista a fine dicembre, che supera i 200 euro a moun: auspichiamo che il trend venga confermato anche in questo secondo weekend di saldi”.

Per Confcommercio Toscana invece Resta stabile nell’inverno 2023 Nimewo a nan tuscans ki pral jwenn rad sou vant,it,Ou gen nan dis,it,Kantite lajan an mwayèn nan depans ap grandi nan yon fason desizif,it,Yon figi toujou lwen,it,Dènye sezon ivè pre-covid,it,men toujou ogmante konpare ak de dènye ane yo,it,Woulman ki te pwodwi nan tuscany soti nan fen lavant sezon,it,ke la,it,Janvye epi yo pral dire,it,li ta ka depase 292 milyon dola ero,it,Yon rezilta nan premye je pozitif,it,Men, ki aktyèlman kache yon faktè kriz,it: sei su dieci. A crescere in maniera decisa sarà invece l’importo medio pro-capite di spesa: 133 euro.

Una cifra ancora lontana dai 160 Euro 2020, ultimo inverno pre-Covid, ma pur sempre in aumento rispetto agli ultimi due anni (119 nan 2022 ak 115 nan 2021). In totale, il volume d’affari generato in Toscana dalle vendite di fine stagione, che partiranno il 5 gennaio e dureranno 60 jou, potrebbe superare i 292milioni di euro, 21 in più dello scorso anno.

”Un risultato a prima vista positivo, ma che in realtà nasconde un fattore di crisi. Tuscans yo te pase mwens pandan sezon nòmal la pou soulye ak rad,it,Koulye a, yo pare yo achte pa pran avantaj de rabè yo,it,Eksplike Prezidan Federmoda-Confcommercio Toscana Paolo Mantovani,it,ant ogmantasyon nan depans enèji,it,difisil enflasyon,it,enkyetid pou lavni an,it,Sa a aperçu dènye nan la,it,Li sètènman pa t 'favorize fè makèt nan sektè a alamòd,it,Pou ralanti lavant te tou te mete sou klima a,it,Toujou patikilyèman modere men menm prèske ete jouk nan konmansman an nan mwa novanm ",it, ora sono pronti a fare acquisti approfittando degli sconti – spiega il presidente di Federmoda-Confcommercio Toscana Paolo Mantovani – tra aumento dei costi energetici, inflazione in salita, preoccupazione per il futuro, questo ultimo scorcio del 2022 non ha certo favorito lo shopping nel settore moda. A rallentare le vendite ci si è messo anche il clima, ancora particolarmente mite ma addirittura quasi estivo fino all’inizio di novembre”.

Magazen yo mòd ki enterese nan fenomèn nan Saldi yo gen plis pase 26 mil nan tuscany ant soulye,it,rad,it,granules,co,Atik espòtif,it,kilòt ak tekstil,it,"Nan mwa desanm magazen yo te anrejistre yon pi gwo mouvman,it,Espesyalman nan vil yo nan atizay pwan daso pa touris ",it,Mantovani di,it,Ak dapre Confcommercio Toscana, touris,it,Espesyalman moun etranje yo,it,Nan kèk kote yo te kapab deplase zegwi a balans lè yo ogmante woulman an jeneral,it, abbigliamento, pelletterie, articoli sportivi, intimo e tessile. “A dicembre i punti vendita hanno registrato un movimento maggiore, soprattutto nelle città d’arte prese d’assalto dai turisti”, dice Mantovani. E secondo Confcommercio Toscana proprio i turisti, soprattutto quelli stranieri, in alcune località potrebbero spostare l’ago della bilancia aumentando il volume d’affari complessivo.

Confcommercio sonje règleman prensipal yo pou pèfòmans ki kòrèk la nan lavant sou vant bay operatè yo ak konsomatè yo,it,d.lgs,en,Kòd Konsomatè,it,Machann yo dwe aksepte kat kredi yo epi peman yo dwe favorize,it,abèt,en,Nan tuscany li se yon obligasyon nan magazen an ki endike pri a vant nòmal ak rabè a,it,Endikasyon de pri final la ki kapab lakòz apre rabè a pa nesesè,it,Chanjman sartorial ak/oswa adaptasyon,it,Mwen fè pa kliyan an,it,sof si otreman te dakò,it,Komèsyal sezon fredi,it.

1. Cambi: la possibilità di cambiare il capo dopo che lo si è acquistato è generalmente lasciata alla discrezionalità del negoziante, a meno che il prodotto non sia danneggiato o non conforme (d.lgs. 6 Septanm 2005, n. 206, Codice del Consumo). In questo caso scatta l’obbligo per il negoziante della riparazione o della sostituzione del capo e, nel caso ciò risulti impossibile, la riduzione o la restituzione del prezzo pagato. Il compratore è però tenuto a denunciare il vizio del capo entro due mesi dalla data della scoperta del difetto.

2. Prova dei capi: non c’è obbligo. È rimesso alla discrezionalità del negoziante.

3. Pagamenti: le carte di credito devono essere accettate da parte del negoziante e vanno favoriti i pagamenti cashless.

4. Prodotti in vendita: i capi che vengono proposti in saldo devono avere carattere stagionale o di moda ed essere suscettibili di notevole deprezzamento se non venduti entro un certo periodo di tempo.

5. Indicazione del prezzo: in Toscana è obbligo del negoziante indicare il prezzo normale di vendita e lo sconto. Non necessaria l’indicazione del prezzo finale risultante dopo lo sconto.

6. Modifiche e/o adattamenti sartoriali: sono a carico del cliente, salvo diversa pattuizione.


Matt Lattanzi

Soti nan nimewo a 414 – Anno X del 11/01/2023