Traslazione delle spoglie mortali della Serva di Dio Maria Cristina Ogier

Nel pomeriggio di domenica 8 Januari 2023 l’Arcivescovo di Firenze Cardinale Giuseppe Betori, Ing Basilika San Miniato al Monte presiden ing Terjemahan Canonical Sisa Sisa God Allah Maria Cristina Ogier ing Basilika San Miniato al Monte,it,Loro kasus tampilan transparan kanthi fana isih wiwit dina iki disarekake ing jero basilika ing langkah pertama ing tangga kiwa sing ngakses Crypt,it,Upacara pesisir banget,it,slamet dening swara biksu San Miniato lan abbot Bernardo,it.

Due teche trasparenti con i resti mortali da oggi sepolti all’interno della basilica nel primo gradino della scala sinistra che accede alla cripta.

Una cerimonia molto partecipata, solennizzata dalle voci dei monaci di San Miniato e del loro Abate Bernardo.

Operasi Terjemahan nggawe anané anggota pengadilan ecclesiastical sing dibutuhake,it,Kanthi bapak Francesco Romano,it,Hakim sing ditugasake,it,sing maca akta,it,Kanthi warta kanonical sing dibutuhake,it,banjur dilebokake disegel ing kasus tampilan utama,it,Cekak,it,Nanging urip sing kuat saka Maria Cristina ogier ngluncurake awake dhewe ing ngarsane Pangeran sing nyoto kita ing dalan urip lan njaluk kita tampi dheweke lan ngancani dheweke dadi pincang,it,wuta,it,lara,it, con padre Francesco Romano, giudice delegato, che ha letto il rogito, con le necessarie notizie canoniche, inserito poi sigillato nella teca principale.

“La breve, ma intensa vita di Maria Cristina Ogier racchiude il messaggio di chi si è fatto testimone della presenza del Signore che ci incontra sulle strade della vita e ci chiede di accoglierlo e accompagnarlo da zoppo, cieco, malato, miskin saka prelu nanging kebak pangarep-arep,it,Ukara Uskup Agung Betori,it,Iki minangka teks lengkap saka homoily sing diomongake dening Uskup Agung Kardinal Giuseppe Betori saka Florence,it,Tumindak sing ditransfer Sisa Mortal saka Dewa Maria Cristina Ogier ing Basilika iki ditindakake nalika dina nalika memori pasamuwan,it,Acara sing,it,Ing rapat karo Battista Giovanni,it,prekursor,it,Dheweke negesake awake dhewe marang manungsa,it”, le parole dell’Arcivescovo Betori -.

Questo il testo integrale dell’omelia pronunciata dal Cardinale Giuseppe Betori Arcivescovo di Firenze:

“L’atto con cui trasferiamo le spoglie mortali della Serva di Dio Maria Cristina Ogier in questa basilica si svolge nel giorno in cui la Chiesa fa memoria del Battesimo del Signore, l’evento con cui, nell’incontro con Giovanni Battista, suo Precursore, egli si manifesta all’umanità, lan rawuh kanggo kita ngungkuli kita kanthi tandha Roh lan swarane Sang Rama,it,Kaya Putraning Allah nitahake manungsa kanggo kawilujengan kita,it,Ing crita Injil miturut matteo, penting banget diwenehake kanggo dialog ing antarane Gusti Yesus lan Baptis,it,Sapa sing pengin nolak kanggo nindakake Putraning Allah manawa nyeret manawa dheweke ngusulake kanggo ndeleng konversi manungsa dosa,it,Nanging Gusti Yesus nentang pitulane John,it,"Luwih becik ngrampungake kabeh keadilan",it, come il Figlio di Dio fatto uomo per la nostra salvezza.
Nel racconto del Vangelo secondo Matteo si dà particolare rilievo al dialogo tra Gesù e il Battista, che vorrebbe rifiutare di compiere sul Figlio di Dio quel gesto che egli propone in vista della conversione dell’umanità peccatrice. Ma Gesù si oppone al rifiuto di Giovanni: «Conviene che adempiamo ogni giustizia» (Mt 3,15). Gusti Yesus dikirim dening Rama kanggo nuduhake kahanan manungsa lan simpen saka njero interior,it,Lan iki keadilan,it,Yaiku, karsane Rama,it,sing kudu ditindakake,it,Lan yen putra bakal nindakake nganti dheweke ngenalake awake ing salib kanggo manungsa sing devasi mati,it,nggawe tumindak iki nuduhake premis kebangkrutan lan urip langgeng,it,Kanggo nindakake iki, bakal dipasrahake Gusti Yesus lan dibanting karo Roh,it,sing mudhun ing dheweke nalika mbaptis,it,Lan dheweke bakal dipandu dening tembunge bapakne,it, e questa è la giustizia, cioè la volontà del Padre, che occorre compiere, e che il Figlio compirà fino a immedesimarsi sulla croce all’umanità votata alla morte, facendo di questo atto di condivisione la premessa della risurrezione e della vita eterna. Per compiere questa volontà Gesù sarà illuminato e vivificato dallo Spirito, che scende su di lui al momento del Battesimo, e si lascerà guidare dalla parola del Padre, sing nyritakake kita minangka "anakku,it,Sing ditresnani ",it,Kita wis nglumpukake seri unsur,it,sing madhangi misteri Yesus e,it,iku saka duweke,it,amarga padha ngetutake dheweke kanthi salaras karo dheweke,it,Mulané, mulané mbantu kita ngerti rahasia sapa,it,Ayo Maria Cristina Ogier,es,Iku ninggalake tandha-tandha saka urutan saka Gusti,it,identifikasi kanggo acara saka kahanan manungsa minangka prasyarat kanggo nebus,it,Panelusuran karsane Gusti Allah amarga wis rampung,it, l’amato» (Mt 3,17).
Abbiamo già raccolto una serie di elementi, che illuminano il mistero di Gesù e, al tempo stesso, quello di coloro che gli appartengono, perché lo seguono conformandosi pienamente a lui. Ci aiutano quindi a comprendere il segreto di chi, come Maria Cristina Ogier, ci lascia segni esemplari di sequela del Signore: l’immedesimazione alle vicende della condizione umana come presupposto della sua redenzione; la ricerca della volontà di Dio per il suo pieno compimento; Sambutan hadiah saka Roh minangka prinsip sing menehi wujud kanggo urip kita,it,Ngrungokake lan mituhu marang Sabdanipun Gusti,it,Kabeh iki madhangi tembung-tembung saka Kitab Nabi Yesaya nyatakake babagan maca cekak pandonga iki,it,"Ora sithik, manawa sampeyan dadi abdi kanggo mulihake taler Yakub lan nggawa wong-wong sing isih slamet saka Israel,it,Aku bakal nggawe cahya saka bangsa-bangsa,it,Amarga nggawa kawilujengan nganti pungkasaning bumi ",it; l’ascolto e l’obbedienza alla parola di Dio.
Tutto questo illumina le parole del libro del profeta Isaia proclamate nella lettura breve di questa preghiera liturgica: «È troppo poco che tu sia mio servo per restaurare le tribù di Giacobbe e ricondurre i superstiti d’Israele. Io ti renderò luce delle nazioni, perché porti la mia salvezza fino all’estremità della terra» (Is 49,6). Padha tembung sing diselehake ing konteks lagu kapindho abdi dewa,it,lan njlentrehake misi kasebut,it,Dheweke bisa diwaca ing festival baptis saka Gusti amarga acara mbaptis yaiku Wahyu lan langkah pisanan misi Gusti,it,Ikatan sing eksplisit ing Injil Luca,it,Ing endi tembung-tembung kasebut nyumbang kanggo nyusun lagu sing simeone nampani bocah Yesus ing candhi lan mbukak misi kasebut menyang Maria lan Yusuf,it (Is 49,1-13) e ne descrivono la missione. Le si leggono nella festa del Battesimo del Signore perché quell’evento battesimale è rivelazione e primo passo della missione del Signore, un legame che si trova esplicitato nel vangelo di Luca, in cui queste parole contribuiscono a comporre il canto con cui Simeone accoglie il bambino Gesù nel Tempio e ne rivela la missione a Maria e Giuseppe. Nanging tradhisi neo -Totestamin ora gagal nglaporake tembung sing padha ing misi rasul,it,Minangka Paolo lan Barnaba ing Antioki Pisidia kanthi jelas,it,Saka Gusti Yesus menyang para sakabat,it,Ing lampinane misi sing tekan dina saiki lan nggawe kita tanggung jawab kanggo komunikasi sing bener kanggo saben wong,it,Dadi entheng kanggo wong liya,it,Minangka tandha katresnan saka Gusti Allah kanggo manungsa,it, come fanno esplicitamente Paolo e Barnaba ad Antiochia di Pisidia (At 13,47). Da Gesù ai discepoli, in una continuità di missione che giunge fino ai nostri giorni e che ci rende responsabili della comunicazione della verità a ogni uomo. Essere luce per gli altri, come segno dell’amore di Dio per l’umanità; Iki uga misale jek aku nuduhake manawa kita ndeleng sumunar ing paseksen saka abdi dewa lan kita njaluk supaya pasamuwan kasebut ngevaluasi,it,Urip sing cendhak nanging intensis saka Maria Cristina ogier ngemot pesen saka wong-wong sing nyekseni awake dhewe saka ngarsane Pangeran sing nyoto kita ing dalan urip lan njaluk kita tampi dheweke lan ngancani dheweke saka zoppo,it,uga kebak barang nanging ing wektu sing padha karo kabungahan sing bisa nyenengake,it,Iman ing Germ,it,Kanthi ngembang awal,it.
La breve ma intensa vita di Maria Cristina Ogier racchiude il messaggio di chi si è fatto testimone della presenza del Signore che ci incontra sulle strade della vita e ci chiede di accoglierlo e accompagnarlo da zoppo, cieco, malato, anche ricco di beni ma al tempo stesso povero della gioia di poterne godere, miskin saka prelu nanging kebak pangarep-arep,it,Ukara Uskup Agung Betori,it,Iki minangka teks lengkap saka homoily sing diomongake dening Uskup Agung Kardinal Giuseppe Betori saka Florence,it,Tumindak sing ditransfer Sisa Mortal saka Dewa Maria Cristina Ogier ing Basilika iki ditindakake nalika dina nalika memori pasamuwan,it,Acara sing,it,Ing rapat karo Battista Giovanni,it,prekursor,it,Dheweke negesake awake dhewe marang manungsa,it.
La fede in germe, con precoce fioritura, nyabrang kemajuan taun Cristina taun Maria sawise dina,it,Kanthi gagal manungsa,it,Watesan awak suda ing fungsi mlaku lan malah nulis,it,nyeri ngancurake,it,Dheweke dadi wong enom sing optimis,it,bungah lan mesthi siap konsol sing butuh,it,Kabeh wis disambuti lan urip kanthi iman,it,Ing diary dheweke wis maca,it,"Aku nampa kabeh saka Gusti",it,Ukara iki nuduhake prospek sedhih kanggo tetep ing kursi rodha lan wuta,it, con gli insuccessi umani, i limiti di un corpo ridotto nelle funzioni della deambulazione e perfino della scrittura, il dolore devastante. È stata una giovane ottimista, gioiosa e sempre pronta a consolare chi ne avesse bisogno. Tutto veniva da lei accolto e vissuto nella fede. Nel suo diario si legge: «Io dal Signore accetto tutto». Questa frase si riferisce alla triste prospettiva di rimanere su una sedia a rotelle e cieca, Tanpa bisa nulungi wong sing butuh,it,pira ing urip sing diwenehake marang Pangeran ing wiwitan,it,Maria Cristina manggon ing kepinginan swarga lan diarani pati "sing benevolent kanca sing bakal melu aku menyang Gusti",it,Dheweke ora nate ngandelake kekuwatane dhewe,it,nanging babar pisan karo Gusti Allah,it,Emblematik saka spiritualitas kasebut yaiku tembung-tembung kasebut,it,«Amarga sampeyan wis nggunakake mangkok kanthi akeh lan akeh katresnan,it,Aku sethitik moscerino ing bumi,it,Huruf pungkasan Maria Cristina yaiku,it,Telulas Dina Sadurunge Mati,it, quanto nella sua vita aveva messo per il Signore al primo posto.
Maria Cristina ha vissuto nel desiderio del Paradiso e chiamava la morte «benevola amica che mi congiungerà per sempre al mio Signore». Mai si è affidata alle proprie forze, ma totalmente a Dio. Emblematiche della sua spiritualità sono queste parole: «Perché hai usato con me tanta clemenza e tanto amore, io piccolo moscerino della terra?».
L’ultima lettera di Maria Cristina è del 26 Desember 1973, tredici giorni prima di morire. Iki diomongake menyang Franciscan P,it,Dokter Misi ing Rio Amazon,it,Dheweke wis nggawe kanca karo dheweke lan wis netepi tenaga kanggo nyadari impen nggawe dheweke teka ing prau kali minangka klinik,it,Ukara saka surat sing netes,it,Nanging uga pangarep-arep sing apik,it,Lan dheweke mungkasi panjaluk sing asor iki,it,«Mangga kula lan mangga sampeyan,it,Kita kabeh butuh banget ",it,Umur bocah enom ora ngunci ing stereotaip pendaptaran,it. Alim (Luciano) Conti, medico missionario nel Rio delle Amazzoni. Con lui aveva stretto amicizia e per lui aveva impiegato caparbiamente le sue energie per realizzare il sogno di fargli giungere un battello fluviale come ambulatorio. Le parole della lettera grondano di sofferenza, ma anche di grande speranza. E si concludono con questa umile richiesta: «prega per me e io prego per te, ne abbiamo tutti e due gran bisogno».
La giovane età della Serva di Dio non la rinchiude in uno stereotipo anagrafico. Bab sing nggumunake lan nggumunake kanthi maca babagan wanita enom iki supaya bisa ndeleng sampeyan sejatine urip sing bisa ngomong apa-apa nyata lan kabeh kahanan kagungane,it,Kita ngandelake kawicaksanan lan kabecikan saka pasamuwan sing nuduhake kanggo kita kepiye bisa ndeleng kesaksian kanggo narik kawigaten kanggo urip Kristen kita,it,Terjemahan saka Mana Sisa saka Dewa Misah Maria Cristina Ogier,it,Dina Minggu sore,it.
Affidiamo alla saggezza e prudenza della Chiesa il compito di indicarci in che modo potremo nel futuro guardare alla sua testimonianza per trarne frutto per la nostra vita cristiana”.

Riprese video e foto di Franco Mariani

Franco MARIANI
Saka nomer 414 – Anno X del 11/01/2023

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