Promijenite komandant vojnog geografskog instituta,it,Promijenite komandant vojnog geografskog instituta Sahrana Rai novinara Massimo Lucchesi već predsjednik novinara Toskane Uredništvo zatvoreno za odmor,it

Si è svolta il 21 Jun, U povijesnoj biblioteci "Attilio Mori" vojnog geografskog instituta,it,U prisustvu vojnog zapovjednika kapitala,it,General of Army Corps Rosario Castellano,it,Svečanost rotacije na naredbu između generalnog općeg tela Pietro Tornabene i generala divizije Roberto Vannacci,it,Vjerske vlasti su učestvovale u događaju,it,Lokalni civilni i vojnici,it,General Tornabene,it,Prije njegove intervencije,it,Da bi se izrazili,it,osjećaj saučešće i blizine porodicama žrtava tragične nesreće koja se dogodila,it,Zamolio je da posmatra minut tišine,it,General Castellano istaknut,it,"Danas pozdravljamo general Pietro Tornabene,it,Službenik sa vrlo visokim kulturnim profilom koji je ojačao tokom svog mandata,it, alla presenza del Comandante Militare della Capitale, Generale di Corpo d’Armata Rosario Castellano, la cerimonia di avvicendamento al comando tra il Generale di Corpo d’Armata Pietro Tornabene e il Generale di Divisione Roberto Vannacci.

All’evento hanno partecipato autorità religiose, civili e militari locali. Il Generale Tornabene, prima del suo intervento, al fine di esprimere, svi zajedno, il sentimento di cordoglio e di vicinanza ai familiari delle vittime del tragico incidente avvenuto lo scorso 15 Jun, ha chiesto di osservare un minuto di silenzio.

Il Generale Castellano ha evidenziato: “oggi salutiamo il Generale Pietro Tornabene, Ufficiale dall’altissimo profilo culturale che durante il suo mandato ha rafforzato, sjajan,it,Veza sa gradom Firenca i Toskana,it,Zahvale zlatnog florina opštine Firence i Pegaso D'Oro iz regije očito su svjedoci o tome,it,Siguran sam da je novi zapovjednik,it,Opći dio Division Roberto Vannacci,it,sa kojim dijelimo zajedničko i veliko operativno iskustvo,it,Također će znati kako zadržati IGM visoko i sa konsolidovanim timom za nastavak davanja prestiža u ovom institutu ",it,General Tidy General Tornabene,it,koji su preuzeli naredbu pre oko šest godina,it,Tako je želio pozdraviti svoj institut i grad Firence,it, il legame con la città di Firenze e la Regione Toscana. Ne sono chiara testimonianza i riconoscimenti del Fiorino d’Oro del Comune di Firenze e Pegaso d’Oro della Regione. Sono sicuro che il nuovo Comandante, Generale di Divisione Roberto Vannacci, con cui condividiamo una comune e vasta esperienza operativa, saprà anche lui mantenere alto il nome dell’IGM e con la squadra ormai consolidata continuare a dare lustro a questo Istituto”.

Il Generale di Corpo d’Armata Tornabene, che aveva assunto il comando circa sei anni fa, ha così voluto salutare il suo Istituto e la città di Firenze: "Zatvaram svoje profesionalno iskustvo danas sa ponosom zapovijedati jedinstvenom entitetu i koji predstavlja izvrsnost oružane sile i cijele zemlje,it,Ženama i muškarcima,it,Duša Instituta,it,moj aplauz ide i moj najajnije hvala,it,Nikad neću zaboraviti lica svih vas i posebno onih koji su tragično izgubili prošle sedmice,it,Leonardo osetljivi i tiberio ghelardini,it,Porodica IGM bit će kuća uvijek otvorena za svoje porodice,it,General Roberto Vannacci prisustvovao je 168. toku Vojne akademije i Školi primjene,it,Škola rata,it,Gornji kurs za osoblje u Rumuniji,it. Alle donne e agli uomini, civili e militari, anima dell’Istituto, va il mio plauso e il mio più sentito ringraziamento. Non dimenticherò mai i volti di tutti voi e in particolare quelli di chi tragicamente abbiamo perso la scorsa settimana: Leonardo Sensitivi e Tiberio Ghelardini. La famiglia IGM sarà una casa sempre aperta per le loro famiglie”.

Il Generale Roberto Vannacci ha frequentato il 168° Corso dell’Accademia Militare e della Scuola di Applicazione, la Scuola di Guerra, il Corso Superiore di Stato Maggiore in Romania, 6. najviši suvremeni osoblje i većina specifičnih nacionalnih kurseva i rođen za posebne snage,it,Pored toga što su izveli u terenu u inženjerskom studije mašine,it,Magistrirao je na strateškim naukama sa Univerziteta u Torinu,it,Magistrirala na međunarodnim i diplomatskim naukama na Univerzitetu u Trstu i magisterijskoj diplomi u vojnim naukama na Bukureštu u Bukureštu,it,Je postigao,it,II nivo nivoa u strateškim naukama na Univerzitetu u Torinu i II nivou u nivou strateških-vojnih međunarodnih studija u saradnji s Katoličkom univerzitetom u Milanu i Luiss University of Rim,it,Trenutno govori engleski jezik,it,francuski,it. Oltre ad aver condotto approfonditi studi di ingegneria meccanica, ha conseguito la laurea magistrale in Scienze Strategiche presso l’Università di Torino, la laurea magistrale in Scienze Internazionali e Diplomatiche presso l’università di Trieste e la laurea magistrale in Scienze Militari presso l’università di Bucarest. Ha conseguito, dodatno, il Master di II livello in Scienze Strategiche presso l’università di Torino e il Master di II livello in Studi Internazionali Stretegico-Militari in collaborazione con l’Università Cattolica di Milano e l’Università LUISS di Roma. Parla correntemente l’inglese, il francese, Rumunski,it,portugalski,it,Španski i ima diskretno znanje o ruskom,it,Oženjen je gospođom Camelia i ima,it,Mlade kćeri,it,Voli provoditi vrijeme sa porodicom i on pokušava,it,Bez garancije rezultata,it,U raznovrsnom broju sportskih i dinamičkih aktivnosti,it, il portoghese, lo spagnolo e ha una conoscenza discreta del russo. È sposato con la signora Camelia e ha 2 giovani figlie. Ama trascorrere il tempo con la propria famiglia e si cimenta, senza garanzia di risultati, in uno svariato numero di sport e attività dinamiche.

Riprese video e foto di Franco Mariani.

Franco Mariani
Od broja 441 – Anno X del 2/08/2023

Ovaj slideshow zahtijeva JavaScript.