Féile Phátrún na Florence San Giovanni Battista,it 2023

An 24 Meitheamh 2023 D'íoc Cathair na Florence a tributes traidisiúnta leis an bPátrún Naomh San Giovanni Battista,it,Ar maidin toscaireacht San Giovanni Battista,it,a bhfuil an tasc a bhaineann leis an gceiliúradh a eagrú ón naoú haois déag dlite,it,ómós íoctha don mhéara,it,go dtí an naomh,es,na coinnle a thabhairt mar aon leis an bhardas,it,san ardeaglais,it,Leis an Solenna Pontifical,it,Agus don Ardeaspag,it,Chun an méara agus an tArd -Easpag Cairdinéal d'íoc an toscaireacht ómós,it,Mar atá ag tarlú le fiche bliain anois,it,Ceoldráma teaghlach Orefi Penko,it,Is saothar é a athraíonn gach bliain agus a aisghabhann traidisiún a bhuíochas le hinfhaighteacht siopa an ghabha óir Paolo Penko,it,Le linn dhá shearmanas ar leith i bPálás an Ardeaspag agus Palazzo Vecchio,it.

Al mattino la Deputazione di San Giovanni Battista, al quale dall’Ottocento spetta il compito di organizzare i festeggiamenti, ha reso omaggio al Sindaco, in Palazzo Vecchio, al Santo, nel Battistero, donando i ceri assieme al Comune, nel Duomo, con il solenna pontificale, e all’Arcivescovo, nel Palazzo Arcivescovile.

Al Sindaco e al Cardinale Arcivescovo la Delegazione ha fatto omaggio, come avviene ormai da vent’anni, la Croce di San Giovanni, opera della Famiglia di orafi Penko. Si tratta di un’opera che cambia ogni anno e che recupera una tradizione che grazie alla disponibilità della Bottega Orafa Paolo Penko, ogni 24 Meitheamh, nel corso di due distinte cerimonie in Palazzo Arcivescovile e in Palazzo Vecchio, Íocann sé hómós leis an Ardeaspag agus le méara na hoibre airgid bunaidh,it,Toradh na cruthaitheachta agus scil an Florentine Orafo Paolo Penko agus na leanaí Alessandro agus Riccardo,it,Bhí an obair - a mhíníonn Penko - múnlaithe le teicníc ársa cumasc céir caillte,it,sraithe,it,agus d'oibrigh sé le teicníc Pekate,it,comhcheanglaíonn an luach intreach luach ard siombalach,it,ina bhfuil trí íomhá íocónacha atá in ann achoimre a dhéanamh ar dhá anam na cathrach,it,cathartha agus reiligiúnach,it,Fanann dhá ghné seasmhach i ngach cruthú,it,Bonn ochtagánach a léiríonn an teach penthouse agus coróin phirimideach an Bhaiste agus an Lily of Florence a fheabhsaíonn airm Chuideachta Battista San Giovanni,it, frutto della creatività e della maestria dell’orafo fiorentino Paolo Penko e dei figli Alessandro e Riccardo.

“L’opera – spiega Penko – è stata plasmata con l’antica tecnica della fusione a cera persa, cesellata, e lavorata con la tecnica del penkato, unisce al valore intrinseco un’alta valenza simbolica, costituita da tre immagini iconiche capaci di riassumere le due anime della città: quella civica e quella religiosa. Due elementi rimangono costanti in ogni creazione: una base ottagonale che rappresenta l’attico e il coronamento piramidale del Battistero e il Giglio di Firenze impreziosito dallo stemma della Società di San Giovanni Battista. Tá an lile sáraithe ag an gcros,it,Tréith San Giovanni Battista,it,Is é seo go beacht na mionsonraí a athraíonn ó am go ham,it,de réir cineál,it,Teicníc agus ábhair,it,ag inspioráid ó cheacht ealaíontóirí móra an ama atá thart a,it,Trí iarracht a dhéanamh ar dhrochthionchar an Bhaiste,it,shaibhrigh siad an íomhá le héagsúlachtaí gan teorainn ar an ábhar,it,Tarraingíonn cros na bliana seo inspioráid ón méid a bhaineann leis an réamhtheachtaí atá le feiceáil sa fresco a thaispeánann an "Madonna ar an ríchathaoir leis an leanbh idir dhá aingeal,it,Beannaithe giovanni da salerno,it,San Domenico,it,Naomh Peadar Martyr agus Devotee ",it,a rinne dalta gan ainm de Agnolo Gaddi sa dara leath den cheathrú haois déag,it, attributo di San Giovanni Battista: è proprio questo il dettaglio che si modifica di volta in volta, per tipologia, tecnica e materiali, prendendo ispirazione dalla lezione dei grandi artisti del passato che, cimentandosi con l’effigie del Battista, ne hanno arricchito l’immagine con infinite variazioni sul tema”.

La Croce di quest’anno trae ispirazione da quella associata al Precursore che compare nell’affresco raffigurante la “Madonna in trono con il Bambino tra due angeli, il Beato Giovanni da Salerno, San Domenico, San Giovanni Battista, San Pietro Martire e un devoto”. Il dipinto, eseguito nella seconda metà del XIV secolo da un anonimo allievo di Agnolo Gaddi, a bhaineann le timthriall maisiúil an tsean -refectory de Chlochar Flotrentine de Santa Maria Novella,it,Obair siopa an ghabha óir Paolo penko,it,múnlaithe in airgead leis an teicníc ársa de chumasc céir caillte,it,chiseled agus próiseáilte leis an teicníc penkate,it,Filleann sé inléiteacht iomlán ar íomhá chros an Mháistir Ceathrú Déag -,it,i gcontúirt go páirteach ag damáiste an ama,it,a luachanna aeistéitiúla agus siombalacha a aibhsiú,it,Comhcheanglaíonn an chrosaire siombailí bháis agus aiséirí Chríost,it,Is é an cros Aoine an Chéasta é,it,tréithrithe ag an veil a chroch ón lámh thrasnach,it,siombail paisean agus báis an fhuascailte,it,Tá meirge an aiséirí bainteach leis,it,An bhratach iarrthóirí leis an gcros dearg a shileann an t -anáil ríthábhachtach,it.

L’opera della Bottega Orafa Paolo Penko, plasmata in argento con l’antica tecnica della fusione a cera persa, cesellata e lavorata con la tecnica del penkato, restituisce piena leggibilità all’immagine della croce del maestro trecentesco, in parte compromessa dai danni del tempo, evidenziandone le valenze estetiche e simboliche.

La croce effigiata unisce i simboli della morte e della resurrezione di Cristo: è la croce del Venerdì Santo, caratterizzata dal velo che pende dal braccio trasversale, simbolo della passione e morte del Redentore; ad essa è associato il vessillo della Resurrezione, la candida bandiera con la croce rossa che si gonfia vivificata dal soffio vitale, Siombail bua Chríost thar bhás agus airm na ndaoine Florence,it,Ag an bpointe trasnaithe den dá arm, tá an réalta ochtar le feiceáil,it,nó réalta Polar,it,Siombail an réamhtheachtaithe diaga de San Domenico,it,a chomaoineach domhain leis an Tiarna a chur in iúl,it,Tá rúndiamhair na Tríonóide spreagtha ar deireadh ag láithreacht na dtrí réimse bheaga a mhaisiú críochfoirt na croise,it,Bhí na searmanais éagsúla sollúnta ag mórshiúl speisialta a bhí ar maidin na,it,Taistealaíonn Meitheamh sráideanna lár na cathrach,it,Comhdhéanta de fhigiúirí Chuideachta San Giovanni Battista agus iad siúd i mórshiúl stairiúil Phoblacht Florentine,it. Nel punto d’incrocio dei due bracci compare la stella a otto punte (o Stella Polare) simbolo della divina predestinazione di san Domenico, a indicare la sua profonda comunione con il Signore. Il mistero della Trinità è infine evocato dalla presenza delle tre piccole sfere che decorano i terminali della croce.

Le varie cerimonie sono state solennizate da uno speciale corteo che la mattina del 24 giugno percorre le vie del centro cittadino, composto da figuranti della Società San Giovanni Battista e da quelli del Corteo Storico della Repubblica Fiorentina.

Riprese video e foto di Franco Mariani.

Franco Mariani
Ón líon 436 – Anno X del 28/06/2023

This slideshow requires JavaScript.